USR x Helgstrand Event

Et stærkt samarbejde omkring planlægning og afvikling af stævner og events

Samarbejdet mellem Uggerhalne Sportsrideklub og Helgstrand Event

Helgstrand Event er en afdeling under GE Group, som bl.a. også har Helgstrand Dressage, Helgstrand Jewellery, Kingsland og mange andre under deres organisation.

Helgstrand Event er værter for adskillige nationale og internationale stævner hvert å - og i de kommende år skal der afvikles både DM for senior, DM for U25 og DM for paradressur, EEF Nationscup og Nordisk Mesterskab i både spring, dressur og paradressur. Dertil kommer et antal mindre nationale stævner og andre heste relaterede events.

Du kan se mere på www.helgstrandevent.dk - www.helgstranddressage.dkwww.gegroup.dk

I stærkt samarbejde med Uggerhalne Sportsrideklub (USR) – planlægges og afvikles disse store events.
Klubbens kompetencer og erfaring samt de mange frivillige hjælpere der støtter klubben, har stor betydning for at Helgstrand Event kan afholde stævner på så højt niveau.

Helgstrand Event og Uggerhalne Sportsrideklub er gensidig glade for samarbejdet – et samarbejde, der er til gavn for begge parter.

Lidt fakta...